Balseiro Portavoz de Pesca do PP. Un home que decide por si mismo no Parlamento de Galicia ¿ Que vive e quen morre?. Asensio e Máximo Díaz todo un acicate para votar ao PP nas próximas eleccións xerales

Información
;Portada 27 Octubre 2015

tramaceleiroAsensio emulaba ao pequeno Nikolas no seu afán de protagonismo baixo manto institucional de Rosa Quintana.

Pladesemapesga pon en ALERTA á flota que descarga no Norte de Galicia para que controle captúralas e descargas, comunicóullenos que se están enviando "merluzas" e "bonito" e outras especies pesqueras a destinos relacionados con altos cargos da administración pública que poderían saír dunha "alteración no control de descargas"..

Rosa Quintana utiliza a Xefatura do Mar de Celeiro como comodin para saír de apuros e colocar membros do PP como salto a outros postos dá administración en Galicia mentres mantén no posto a día de hoxe a Máximo Díaz cuxas investigacións xudiciais deixaron ao descibierto como falsificaba documentos públicos para facerse cos títulos de Patrón de Pesca e de Yate mentres Rosa Quintana o negava coa o documentación falsificada na emsa do seu despacho, remitida por PLADESEMAPESGA.. En que mans estamos ?..Leer más O Bonito do Norte e outras especies. Como Incentivos políticos. Pladesemapesga esixe o CESE imediato de Asensio e Máximo Díaz, por dignidad e respeto ao sector marítimo de Galicia..(+)

  • NI UN SOLO VOTO AL SR.FEIJOO ( PERDON FRIJOL) NI A SU BANDA DE CUATREROS EN EL REFERENDUM DEL PROXIMO DOMINGO DIA 12 DE JULIO.

    Xornal Galicia A Coruña Lugo Ourense Pontevedra Vigo Santiago Localidades[…]

    NI UN SOLO VOTO AL SR.FEIJOO ( PERDON FRIJOL) NI A SU BANDA DE CUATREROS EN EL REFERENDUM DEL PROXIMO DOMINGO DIA 12 DE JULIO. Nunca este Digital desde su nacimiento se pronunció sobre el sentido del voto en ninguna de las múltiples elecciones celebradas desde entonces, pero en estos momentos claves y decisivos para nuestra tierra , para España, para Europa y para toda la Humanidad ; no se puede ser ni imparcial ni neutral .Razón por la cual ante las próximas elecciones de este próximo Domingo del 12 de Julio , éste que suscribe en su calidad de Director del “Xornal Galicia” tengo que bien de la manera más humilde y sosegada solicitar a todos vosotros queridos lectores que concentréis el voto en dos opciones electorales :al Partido de los Socialistas de Galicia (PSOE) y para el Bloque Nacionalista Galego (BNG); todo lo demás es dar oxígeno a un régimen corrupto, vomitivo y nauseabundo que encabeza el Sr.Feijoo .(Frijol para los amigos)Mediante esta Editorial estimados y repetados lectores le voy a escribir algo dirigido al Príncipe de las Tinieblas “el Señor , Feijoo”[…]