O CONCELLO DE NIGRÁN RETIRA UN NIÑO DE VESPA VELUTINA CUNHA NOVA PÉRTIGA CAPAZ DE ALCANZAR OS 25 METROS

Información
;Portada 27 Junio 2017

vespavelutinanigranO Concello de Nigrán, de mans do seu edil de Sanidade Alfonso Vázquez, retirou hoxe un niño de vespa asiática na parroquia de Camos empregando unha nova pértiga telescópica adquirida polo consistorio por 1.700 euros.

O niño era de gran tamaño e estaba situado no alto dunha pereira a uns 10 metros do chan.

Grazas a este aparato, que alcanza os 25 metros, é posible chegar as zonas de difícil acceso, xa que permite pinchar o niño e, a través dunha bomba e un tubo adherido a mesma, introducirlle o veleno.

 

Aínda que da retirada dos niños de velutina é responsable a Xunta de Galiza, dende o Concello de Nigrán realízase esta tarefa nos casos que existe unha maior urxencia debido á súa perigosidade pola cercanía de vivendas, como era este caso.

Asemesmo, o Concello de Nigrán repartiu este ano 130 trampas de feromonas en diferentes puntos estratéxicos do municipio para atrapar as raíñas.

  • NI UN SOLO VOTO AL SR.FEIJOO ( PERDON FRIJOL) NI A SU BANDA DE CUATREROS EN EL REFERENDUM DEL PROXIMO DOMINGO DIA 12 DE JULIO.

    Xornal Galicia A Coruña Lugo Ourense Pontevedra Vigo Santiago Localidades[…]

    NI UN SOLO VOTO AL SR.FEIJOO ( PERDON FRIJOL) NI A SU BANDA DE CUATREROS EN EL REFERENDUM DEL PROXIMO DOMINGO DIA 12 DE JULIO. Nunca este Digital desde su nacimiento se pronunció sobre el sentido del voto en ninguna de las múltiples elecciones celebradas desde entonces, pero en estos momentos claves y decisivos para nuestra tierra , para España, para Europa y para toda la Humanidad ; no se puede ser ni imparcial ni neutral .Razón por la cual ante las próximas elecciones de este próximo Domingo del 12 de Julio , éste que suscribe en su calidad de Director del “Xornal Galicia” tengo que bien de la manera más humilde y sosegada solicitar a todos vosotros queridos lectores que concentréis el voto en dos opciones electorales :al Partido de los Socialistas de Galicia (PSOE) y para el Bloque Nacionalista Galego (BNG); todo lo demás es dar oxígeno a un régimen corrupto, vomitivo y nauseabundo que encabeza el Sr.Feijoo .(Frijol para los amigos)Mediante esta Editorial estimados y repetados lectores le voy a escribir algo dirigido al Príncipe de las Tinieblas “el Señor , Feijoo”[…]