De cando as ninfas lavandeiras carecían de xénero.

Información
;Por Eduardo Prieto Casares 03 Septiembre 2015 Sección; Sucedió en Galicia

Por Eduardo Prieto CasaresOs feitos que se van a debullar a continuación sucederon na ribeira do Sil. Desto xa medraron os carballos, claro. Disque Benedito recibira este nome de elixido na  pía bautismal de San Mamede de Forcas, aínda que fora máis coñecido na contorna de Caldelas, con chufa entre os veciños e amigos, polo alcume de "Benita".  

O ronsel do catamarán polo canón do Sil

Información
;Por Eduardo Prieto Casares 15 Junio 2015 Sección; Sucedió en Galicia

O outro antonte, aproveitando unha escapada á Ribeira Sacra, embarquei no catamarán que percorre o Sil dende a ponte de Paradela deica ao mosteiro de santo Estevo. Ao pé do embarcadoiro, serpea a estrada que xungue a terra de Caldelas coa de Lemos, preguiceira ela, vai gañando altura polos socalcos de Doade.

  • NI UN SOLO VOTO AL SR.FEIJOO ( PERDON FRIJOL) NI A SU BANDA DE CUATREROS EN EL REFERENDUM DEL PROXIMO DOMINGO DIA 12 DE JULIO.

    Xornal Galicia A Coruña Lugo Ourense Pontevedra Vigo Santiago Localidades[…]

    NI UN SOLO VOTO AL SR.FEIJOO ( PERDON FRIJOL) NI A SU BANDA DE CUATREROS EN EL REFERENDUM DEL PROXIMO DOMINGO DIA 12 DE JULIO. Nunca este Digital desde su nacimiento se pronunció sobre el sentido del voto en ninguna de las múltiples elecciones celebradas desde entonces, pero en estos momentos claves y decisivos para nuestra tierra , para España, para Europa y para toda la Humanidad ; no se puede ser ni imparcial ni neutral .Razón por la cual ante las próximas elecciones de este próximo Domingo del 12 de Julio , éste que suscribe en su calidad de Director del “Xornal Galicia” tengo que bien de la manera más humilde y sosegada solicitar a todos vosotros queridos lectores que concentréis el voto en dos opciones electorales :al Partido de los Socialistas de Galicia (PSOE) y para el Bloque Nacionalista Galego (BNG); todo lo demás es dar oxígeno a un régimen corrupto, vomitivo y nauseabundo que encabeza el Sr.Feijoo .(Frijol para los amigos)Mediante esta Editorial estimados y repetados lectores le voy a escribir algo dirigido al Príncipe de las Tinieblas “el Señor , Feijoo”[…]