Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado

O secretario xeral da CIG, Paulo Carril, e o responsábel do sector de Enerxía da CIG-Industria, Fernando Branco, presentaron esta mañá, en rolda de prensa, unha Iniciativa Lexislativa Popular -que se formalizará nos próximo días perante a Mesa do Parlamento- que ten como obxectivo reverter á xestión pública os saltos e aproveitamentos hidráulicos. A ILP contempla ademais a revisión de todas e cada unha das concesións galegas, para ver se están cumprindo as cláusulas establecidas nas mesmas e que, 3 anos antes de que remate unha concesión, a administración inicie xa os trámites administrativos previos para a súa reversión, evitando que regrese ao negocio privado.

Carril lembrou que esta non é a primeira iniciativa da CIG referida a esta cuestión e lembrou a ILP por unha tarifa eléctrica galega, ou a recente proposta defendida pola central sindical sobre unha tarifa eléctrica para a industria electrointensiva. Iniciativas “reais para garantir que enerxía sexa un auténtico servizo público, reverta no desenvolvemento económico e industrial de Galiza, permita a creación de postos de traballo, combata a pobreza enerxética e para que o poder público retome o control, para usos sociais, dos nosos recursos enerxéticos”.

Custos sociais e medio ambientais sen beneficio algún para Galiza

O secretario xeral da CIG subliñou que Galiza é subministradora de enerxía eléctrica para o resto do estado, “exportamos máis do 40% da produción” e que porén, “malia os custos sociais e medio ambientais do espolio dos nosos recursos para a xeración eléctrica, estes non están ao servizo, nin para aproveitamento do pobo galego, nin do desenvolvemento industrial”.

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado

El magistrado que preside el tribunal de jurado encargado de enjuiciar el llamado caso eólico, Pedro Herrera, ha acordado hoy miércoles 13 de junio la suspensión del inicio del plenario ante la incomparecencia de uno de los acusados, A.B., y específicamente al darse la circunstancia de que este imputado, abogado de profesión, se defiende a sí mismo.

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado

FACUA reclama la bajada del IVA de la electricidad y la intervención del sector eléctrico para acabar con la especulación y que sea el Gobierno el que fije periódicamente una tarifa asequible.

El recibo de la luz con las tarifas de este mes de agosto será un 5,6% más caro que hace doce meses, según el análisis de FACUA-Consumidores en Acción. El incremento representará 3,81 euros para el usuario medio.

Información
3817 votos

400.000 euros a Endesa Distribución por introducir cláusulas abusivas en los contratos

Información
; Energías 08 Marzo 2017 Sección; Especiales
Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado

El Consejo de Gobierno ha desestimado el recurso de reposición presentado por la entidad Endesa Distribución Eléctrica, SLU, contra el acuerdo de 13 de septiembre de 2016 que le imponía una sanción 400.000 euros por introducir cláusulas abusivas en sus contratos de contadores con posibilidad de telegestión y cobrar precio de alquiler por servicios no prestados. Esta infracción, que afectó a más de 350.000 usuarios de la compañía en la comunidad autónoma, está considerada como muy grave por la vigente legislación de defensa de los consumidores.

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado

En poco más de una década podremos ver cumplido ese objetivo, expresó Pillavi, funcionario de la Agencia India de Investigación Espacial (ISRO) durante un foro de tres días, celebrado en esta capital y titulado Diálogo de Políticas Espaciales.