Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O goberno local da Coruña gastou nunha conferencia máis de 12.000 euros, nun relatorio do economista e coñecido columnista Carlos Rodríguez Braun no auditorio do Centro Socio Cultural Afundación da cidade.  Mentres @XulioFerreiro corta a auga a unha media de 70 familias a semana os cartos do concello son destinados a pagar case 11.000 euros en concepto de dietas e aloxamento para o economista Rodríguez Braun, estando sen responder a día de hoxe canto "limpiou das arcas públicas"  Xurxo Souto polo pregón das festas en Agosto encargado polo Sr @XulioFerreiro.

Director Fundación Emalcsa más de 6 mil euros mes, Sr Jaime Castiñeiras, director de Emalcsa, más de 10 mil euros al mes, dietas y suplementos a parte,la nueva gestión de A @MareaAtlántica y @XulioFerreiro bajo diligencias Fiscalía Europea OLAF

@XulioFerreiro vive bajo un desaforado faranduleo privado en todos los "chiringuitos" que pidan su presencia, despreciando a los desfavorecidos de A Coruña sin renunciar a la multitud de dietas que podrían superar el millón de euros.

@XulioFerreiro y #AMareaAtlántica se niegan a renunciar a las dietas de EMALCSA en favor de los Servicios Sociales de A Coruña, desfavorecidos, comedores, etc.

LA FALSA TRANSPARENCIA DE XULIO FERREIRO; Pladesemapesga insta a @XulioFerreiro y #AMareaAtlántica a que renuncien a las dietas de EMALCSA en favor de los Servicios Sociales de A Coruña, desfavorecidos, comedores, etc.

Pladesemapesga insta a @XulioFerreiro y #AMareaAtlántica a que renuncien a las dietas de EMALCSA en favor de los Servicios Sociales de A Coruña, desfavorecidos, comedores, etc.

 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..