A deputación da Coruña convoca unha nova liña de axudas para concellos de menos de 50.000 habitantes co fin de financiar os gastos de persoal das oficinas de turismo. O obxectivo é garantir o funcionamento de servizos de información turística en pequenos e medianos concellos.

El presidente argentino, Mauricio Macri, su padre, Franco, y otros familiares no sólo son directores de una decena de empresas fantasmas, sino que están hoy todavía relacionados con al menos otras ocho sociedades, según nuevas revelaciones. La conexión pasa por amigos, lugartenientes y empleados, y la última fue fundada el año pasado y la mayoría siguen activas, de acuerdo con una investigación periodística que publican los portales de noticias El Destape e InfoEconómico.

La compañía china United Vansen International Sports (UVS) ayudó a que las dos partes alcanzasen un acuerdo para establecer un nuevo campus de la escuela de fútbol que la federación tiene en Guangxi.

Otro centro de formación juvenil de futbolistas se levantará también en Guanxi, al mismo tiempo, para el ADO Den Haag, un equipo de la Eredivisie, la primera división holandesa, adquirido en 2015 por la UVS.

O presidente da Deputación da Coruña, Valentín González Formoso, trazou hoxe como un dos principais obxectivos do seu goberno "activar todos os recursos cos que conta a Deputación" para que A Coruña siga sendo "o motor económico de Galicia".

Representantes do 061 e 112 denuncian o “despilfarro” derivado de “deslocalizar” estes servizos de Compostela á Estrada

Constituíron unha Plataforma e manterán as mobilizacións mentres non obteñan unha explicación satisfactoria que xustifique o traslado ou este se paralice

A nova lei obstaculiza a renovación do Director Xeral e facilitará a continuidade da actual política de privatización da produción propia e a manipulación dos informativos

Bando-San Marcos Santiago de Compostela, a 16 de decembro de 2015.

                                                                                 

            O Comité Inter-centros da Compañía de Radio-Televisión de Galicia condena a reforma da lei 9/2011, de 9 de novembro, dos medios públicos de comunicación audiovisual de Galicia que o PPdeG introduciu na lei de Acompañamento á lei de Orzamentos que o Parlamento aprobará o vindeiro día 22.

A representación sindical estuda medidas de protestas pola reforma da lei de medios públicos agochada na lei de Acompañamento que se aprobará o vindeiro día 22 de decembro

 

Bando-San Marcos Santiago de Compostela, a 2 de decembro de 2015.

                                                                    

          O Comité Inter-centros da Compañía de Radio-Televisión de Galicia rexeita que o Partido Popular de Galicia fixese valer a súa maioría parlamentaria para aprobar en terceira votación o Mandato Marco para a CRTVG, eludindo dese xeito o espírito negociador que emana da lei 9/2011 de medios públicos de comunicación audiovisual de Galicia para establecer o modelo de Radio e Televisión de titularidade pública.

El Juzgado de lo Contencioso-Administrativo nº1 de Vigo ha estimado el recurso interpuesto por la Federación de Sanidad de CC.OO. de Galicia frente al Sergas y anula y deja sin efecto la resolución de la gerencia de la Estrutura Organizativa de Xestión Integrada de Vigo (EOXI), por la que se ofertó en 2014 a los empleados públicos de determinadas categorías de servicios no clínicos la opción de pasar a prestar servicios, de forma voluntaria, como personal laboral en la entidad concesionaria del nuevo hospital de Vigo (Chuvi).

María Quintas censura a continuidade do director xeral para perpetuar “os instrumentos de propaganda do PP pagados con fondos públicos”

O Mandato Marco presentado foi rexeitado por non acadar hoxe a maioría cualificada da Cámara

OS SOCIALISTAS ACUSAN AO PP DE FACER DA CRTVG “UN GABINETE DE PRENSA AO GRANDE”

María Quintas lamenta a renuncia á pluralidade, a defensa do idioma e a competitividade a costa de controlar o ente e garantir a súa privatización. A CRTVG apesta a corrupción institucionalizada dende a Xunta de Galicia.

Méndez Romeu advirte da dificultade de xustificar o “alto custe por espectador” mentres acusa á dirección de marxinar a oferta cultural en favor da “oferta costumbrista que non se corresponde co perfil da cidadanía galega”

La seguridad de los casinos evoluciona con la tecnología

La vida es constante evolución y lo que no avanza...

La estrategia más efectiva en los negocios: ser creativos

Cada día aparecen nuevos avances que obligan a las empresas...

¿Cómo invertir en tu propio futuro?

Hoy en día y con los tiempos que corren resulta...

Para las Navidades, actuales y venideras

La navidad es una época centrada en celebrar el nacimiento...

Cómo cambiar la percepción que el público tiene de tu marca

Mantener una buena reputación de cara al público es muy...

Los primeros regalos navideños

Los regalos navideños generan y reafirman los lazos de amistad...

Trabajos verticales con calidad profesional en Sevilla

Prolongar el rango de vida útil de los acabados en...

APÓYATE EN LOS EXPERTOS PARA TENER UNA BODA DE ENSUEÑO

Planificar una boda combina dos aspectos opuestos; por una parte...

Algunas apps y funciones actuales para usar de forma efectiva el smartphone

Hay nuevas maneras de disfrutar de la música y los...

esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi