Pór en valor a formación ao longo de toda a vida. Este é un dos cometidos do XV Encontro Nacional e VI Galego de Programas Universitarios para Maiores, que a mediados do mes de xuño na Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago alumnado e profesorado deses programas, no caso da USC chamado IV Ciclo e que conta con 360 estudantes nos dous campus.

Como desvela a directora do IV Ciclo da USC e presidenta do comité organizador do dobre encontro, Esther Olveira, “en Galicia estamos traballando para facer unha rede galega de programas universitarios de maiores, e en xuño tentaremos potenciar a súa creación”. Ademais, tratarase a participación social directa da parte máis numerosa da cidadanía, como é a poboación adulta.

Olveira destaca tamén como punto importante os cambios de perfís que se deron nas universidades, “o que entronca coa educación permanente, que é hoxe unha razón de ser máis das universidades” e que enlaza co lema do encontro, Los programas universitarios para mayores como elemento estratégico en la formación para toda la vida . “Pénsese que a parte da poboación que ten entre 50 (idade dende a que xa se pode cursar o IV ciclo na USC) e 65 anos teñen aínda 15 de vida activa laboral. Así, esta formación pode ter un recoñecemento profesional".

O encontro, que organizan conxuntamente as tres universidades galegas, reunirá así entre os días 12 e 14 de xuño alumnado e profesorado de toda España, así como responsables dos programas universitarios, para compartir experiencias, potenciar a aprendizaxe activa ao longo de toda a vida e visualizar a participación e responsabilidade social dos estudantes destes ciclos.

O escritor e xornalista Manuel Rivas será quen inaugure cunha conferencia a xuntanza, que acollerá numerosas mesas redondas e relatorios de expertos como José Arnay Puerta, primeiro presidente da Asociación Estatal de Programas Universitarios para Maiores (AEPUM), ou Luis Espada Recarey, ex reitor da Universidade de Vigo. Entregarase tamén o premio de investigación AEPUM 2016 ao traballo ‘A implicación en actividades educativas formais na vellez e a súa relación con indicadores psicolóxicos e sociais: unha análise con estudantes da aula da experiencia da Universidade de Huelva’ de Susana Menéndez Álvarez-Dardet (Universidade de Huelva) e D. J. Pérez Padilla (Universidade de Xaén).

Los préstamos crecen y sus condiciones bajan.

Los préstamos online en verano tienen un incremento en su...

Cómo la tecnología influencia el sector de la moda

La tecnología ha facilitado muchas cosas para hacer la vida...

Primera demanda judicial contra Twitter Spain SL por suspender cuentas sin justificación ni revisión

Al Juzgado de 1ª Instancia de Madrid (DEMANDA) SOLICITANDO MEDIDAS CAUTELARES   Dr...

La AECC denuncia ante el Consejo de Europa a la Administración de Justicia Española

Madrid, 23 de agosto de 2018   La AECC denuncia ante el Consejo de...

Business over Tapas August 23 2018 Nº 270

Editorial: Democracy is a strange animal. People, sometimes hopelessly ill-informed...

Las redes sociales: Una excelente manera de hacer publicidad

Para nadie es un secreto que las redes sociales se...

Vestle supera su primer mes con éxito

El Grupo iFOREX lanzó el pasado mes de julio su...

Cómo prepararse para una crisis empresarial

Cuando se comienza una actividad empresarial el éxito nunca está...

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi